Serviso Kontraktų Centras          8 700 555 66

Firmast

UAB „Serviso kontraktų centras“ osutab uut teenust – pikendatud garantiiteenuse osutamist kodu- ja arvutitehnikale, mis on ostetud Leedust.

UAB „Serviso kontraktų centras“ võimaldab saada Teil kõrgekvaliteetseid teenuseid pikendatud garantiiteenuse osutamise sfääris kodu- ja arvutitehnikale

Pikendatud garantiiteenuse osutamise UAB „Servisokontraktų centras“  plaanid garanteerivad Teile Teie tehnika kvaliteetse teenindamise ka siis, kui on tootja garantiiaeg tootele lõppenud. Pikendatud garantiiteenuse osutamine on eriti vajalik siis, kui tootja garantiiaeg on väga lühike. Pikendatud garantiiteenuse osutamise plaanid viitavad ka sellele, et Te ostate tehnikat usaldusväärselt müüjalt.

AS „Serviso kontraktų centras“ kontrollib pidevalt remonditöökodade tööd, selleks et garanteerida meie klientidele kiire ning kvaliteetne teenindus.

Lisainfo pikendatud garantii kohta leiate peatükis „Teenused”

secretary-3

Laiendatud garantiiplaanid

Pakub teile laiendatud ja laiendatud garantiiteenuse ostmist
Tavaline plaan

Pikendatud garantiiteenuse Tavaline plaan pakub alljärnevaid teenuseid: katkiste (rikutud) detailide asendamine; kauba remont; suuregabariidilise kauba remont kliendi kodus või selle edasi-tagasi transport teeninduskeskusesse; konsultatsioon ja rikete registreerimine tasuta telefonil...

Multi plaan

Įsigyti šį planą galite perkant pratęstos garantijos paslaugas dvejoms prekėms ir daugiau. Tai leis Jums sutaupyti, nes šio plano kaina yra mažesnė

Vahetuse plaan

- see on plaan, mille puhul katkist tehnikat ei remondita, vaid vahetatakse uue (sarnase või analoogse) tehnika vastu välja.

Tagasiside klientidelt

„2014 metais pas mane sugedo šaldytuvas Whirlpool WBE 31142, po apžiūros meistras nustatė, kad reikia keisti kompresorių, rėlę ir filtrą, o šio remonto kaina siekė 499 Lt. Gerai, kad laiku prisiminiau, kad kartu su šaldytuvu įsigijau ir pratęstos garantijos paslaugą. Taigi, šis remontas man nieko nekainavo. Ačiū Jums už kokybiškai atliktą nemokomą remontą.“

Nerijus

„2015 metų pabaigoje įsigijau viryklę kartu su pratęstos garantijos keitimo plano paslauga, o 2017 metais, beveik iš karto po to, kai baigėsi gamintojo garantija viryklė sugedo. Kreipiausi į SKC su savo bėda. Netrukus pas mane atvažiavo meistras, po kurio apžiūros 24 val. bėgyje viryklė buvo pakeista į naują ir mano vaikai galėjo vėl džiaugtis gardžiu maistu. Esu labai patenkinta ir dėkinga Jums.“

Aušra

„2016 metais kreipiausi į SKC dėl nešiojamo kompiuterio Asus gedimo. Esu verslininkas, todėl kompiuteris yra neatsiejama mano darbo priemonė. Norėjau padėkoti Jums, kad kompiuteris buvo sutvarkytas labai greitai, kas nesutrukdė man sėkmingai tęsti savo verslo reikalų.“

Artūras