Serviso Kontraktų Centras          8 700 555 66

Paslaugos

UAB „Serviso kontraktų centras“ siūlo Jums įsigyti pratęsto bei praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios, pasibaigus gamintojo garantijai, suteikia Jums kokybišką įsigytos buitinės technikos, elektronikos, kompiuterinės įrangos, sodo technikos, darbo įrankių, treniruoklių aptarnavimą.

Šiuo metu mes galime pasiūlyti Jums įsigyti 6 pratęsto garantinio aptarnavimo planus:

  1. Įprastas planas
  2. Extra planas
  3. Keitimo planas
  4. Multi planas
  5. Refurb planas
  6. Verslo planas

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas galima įsigyti ne tik prekės pirkimo metu, bet ir per 21 mėnesį po pirkimo.

Įprastas planas

Įprastas pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums tokias nemokamas paslaugas:

  • sugedusių detalių keitimą;
  • prekės taisymą;
  • stambiagabaritinių prekių taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
  • konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
  • prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.

Sugedus prekei, užregistruokite gedimą nemokamu telefonu 8 700 55566 arba garantija.lt svetainėje pasirinkę “Gedimo registravimas”. Jei prekė yra nedidelė, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jeigu turite stambiagabaritinę prekę, jos remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba ji bus nemokamai gabenama į dirbtuves.

Įprastą planą galite įsigyti ne tik pirkimo metu, bet ir per 30 dienų po pirkimo.

Extra planas

Šis planas suteikia tokias pačias nemokamas pratęstos garantijos paslaugas, kaip ir Įprastas planas. Tačiau Extra planas aktualus tiems vartotojams, kurie nespėjo įsigyti Įprasto plano per 30 dienų po pirkimo, bet norėtų tai padaryti vėliau. Būtent Extra plano sąlygos suteikia galimybę pasirūpinti pratęsta garantija per 1-21 mėn. po pirkinio įsigijimo. Šio plano įkainiai yra aukštesni nei Įprasto plano ir keičiasi priklausomai nuo pasirinkto pratęstos garantijos laikotarpio (1-3 metams).

Multi planas

Įsigyti šį planą galite perkant pratęstos garantijos paslaugas dvejoms prekėms ir daugiau. Tai leis Jums sutaupyti, nes šio plano kaina yra mažesnė, negu įprasto plano.

Keitimo planas

Sugedus prekei, atlikus apžiūrą ji bus keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

Refurb planas

Šis planas suteikia tokias pačias nemokamas pratęstos garantijos paslaugas, kaip ir Įprastas planas, tačiau skirtas vartotojams, įsigijusiems ne naujas, o gamintojo atnaujintas prekes*.
*Atnaujinta prekė - tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Gamintojas tokias prekes patikrinta, atnaujinta ir suteikia garantiją.

Planas verslui

Planas skirtas juridiniams asmenims.

Pratęsto garantinio aptarnavimo planas "Verslui" suteikia įmonei ar organizacijai tokias nemokamas paslaugas:

  • sugedusių detalių keitimą;
  • prekės taisymą;
  • stambiagabaritinių prekių taisymą darbo vietoje arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
  • konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
  • prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.

Papildoma informacija

  • užtikrinta investicijos apsaugą;
  • nemokamas atsarginių dalių keitimas;
  • nemokamas prekės remontas;
  • nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
  • sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
  • taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
  • galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
  • prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.

Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.

Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai SKC, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.

Jūs galite perleisti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai SKC.

Čia galite perskaityti sutarties sąlygas. Taip pat siūlome Jums įsigyti ir praplėsto garantinio aptarnavimo planą

Suremontuotą pirkinį Klientas privalo atsiimti per 60 kalendorinių dienų nuo pranešimo gavimo dienos. Pirkinis, jo neatsiėmus per nurodytą terminą, utilizuojamas be jokios kompensacijos.