Serviso Kontraktų Centras          8 700 555 66

Paslaugos

UAB „Serviso kontraktų centras“ siūlo Jums įsigyti pratęsto bei praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios suteikia Jums kokybišką Jūsų buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo technikos, darbo įrankių, treniruoklių aptarnavimą.

Šiuo metu mes galime pasiūlyti Jums įsigyti 4 pratęsto garantinio aptarnavimo planus:

  1. Įprastas planas
  2. Keitimo planas
  3. Multi planas
  4. Verslo planas
  5. Refurb planas

Primename Jums, kad pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas galima įsigyti ne tik prekės pirkimo metu, bet ir keturiolikos dienų bėgyje, pateikus pirkimo čekį.

Įprastas planas

Įprastas pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums, tokias nemokamas paslaugas:

  • sugedusių detalių keitimą;
  • prekės taisymą;
  • stambiagabaritinių prekių taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
  • konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
  • prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.

Sugedus prekei Jums tereikės paskambinti nemokamu telefonu ir papasakoti kas atsitiko. Toliau visas galvos skausmas, susijęs su prekės taisymu, atiteks mūsų operatoriui. Jei prekė yra nedidelė, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jei Jūs turite stambiagabaritinę prekę, jos remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba ji bus nemokamai gabenama į dirbtuves.

Multi planas

Įsigyti šį planą galite perkant pratęstos garantijos paslaugas dvejoms prekėms ir daugiau. Tai leis Jums sutaupyti, nes šio plano kaina yra mažesnė, negu įprasto plano.

Keitimo planas

Sugedus prekei, atlikus apžiūrą ji bus keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

Planas verslui

Planas skirtas juridiniams asmenims.

Pratęsto garantinio aptarnavimo planas "Verslui" suteikia įmonei ar organizacijai tokias nemokamas paslaugas:

  • sugedusių detalių keitimą;
  • prekės taisymą;
  • stambiagabaritinių prekių taisymą darbo vietoje arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;
  • konsultacijas bei gedimų registravimą nemokamu telefonu;
  • prekės keitimą, jei jos pataisyti neįmanoma.
Refurb planas

Suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirtas gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė, tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Prekė gamintojo buvo patikrinta, atnaujinta ir suteikta garantija.

Papildoma informacija

  • užtikrinta investicijos apsaugą;
  • nemokamas atsarginių dalių keitimas;
  • nemokamas prekės remontas;
  • nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
  • sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
  • taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
  • galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
  • prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.

Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.

Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.

Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai SKC, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.

Jūs galite perleisti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai SKC.

Čia galite perskaityti sutarties sąlygas. Taip pat siūlome Jums įsigyti ir praplėsto garantinio aptarnavimo planą