Serviso Kontraktų Centras          8 700 555 66

Apie mus

UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m.

Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. Mūsų tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių, treniruoklių ir kt. technikos pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas.

Mūsų teikiamos pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugos užtikrina kokybišką gaminių aptarnavimą, pasibaigus gamintojo garantijai. Pratęsta garantija ypač reikalinga prekėms, turinčioms trumpą gamintojo aptarnavimo terminą.

Mes nuolat tikriname taisyklų darbo kokybę, tam, kad garantuotume Jums greitą ir nepriekaištingą aptarnavimą.

secretary-3

Garantijos pratęsimo planai

Sukūrėme specialius planus, kurie atitinka įvairius poreikius
Įprastas planas

Įprastas pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums, tokias nemokamas paslaugas. sugedusių detalių keitimą;

Multi planas

Įsigyti šį planą galite perkant pratęstos garantijos paslaugas dvejoms prekėms ir daugiau. Tai leis Jums sutaupyti, nes šio plano kaina yra mažesnė

Keitimo planas

Sugedus prekei, atlikus apžiūrą ji bus keičiama nauja (tokia pačia arba analogiška).

Planas verslui

Planas skirtas juridiniams asmenims. Pratęsto garantinio aptarnavimo planas "Verslui" suteikia

Refurb planas

Suteikia vartotojui galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamyklinės garantijos terminui, skirtas gamintojo atnaujintoms prekėms. Atnaujinta prekė, tai prekė, kuri buvo grąžinta gamintojui po trumpo naudojimo. Prekė gamintojo buvo patikrinta, atnaujinta ir suteikta garantija.

Mūsų klientų atsiliepimai

„2014 metais pas mane sugedo šaldytuvas Whirlpool WBE 31142, po apžiūros meistras nustatė, kad reikia keisti kompresorių, rėlę ir filtrą, o šio remonto kaina siekė 499 Lt. Gerai, kad laiku prisiminiau, kad kartu su šaldytuvu įsigijau ir pratęstos garantijos paslaugą. Taigi, šis remontas man nieko nekainavo. Ačiū Jums už kokybiškai atliktą nemokomą remontą.“

Nerijus

„2015 metų pabaigoje įsigijau viryklę kartu su pratęstos garantijos keitimo plano paslauga, o 2017 metais, beveik iš karto po to, kai baigėsi gamintojo garantija viryklė sugedo. Kreipiausi į SKC su savo bėda. Netrukus pas mane atvažiavo meistras, po kurio apžiūros 24 val. bėgyje viryklė buvo pakeista į naują ir mano vaikai galėjo vėl džiaugtis gardžiu maistu. Esu labai patenkinta ir dėkinga Jums.“

Aušra

„2016 metais kreipiausi į SKC dėl nešiojamo kompiuterio Asus gedimo. Esu verslininkas, todėl kompiuteris yra neatsiejama mano darbo priemonė. Norėjau padėkoti Jums, kad kompiuteris buvo sutvarkytas labai greitai, kas nesutrukdė man sėkmingai tęsti savo verslo reikalų.“

Artūras