Serviso kontraktų centras

Klientų aptarnavimas
8 700 555 66

I-IV 8:30-17:30 val.
    V 8:30-16:30 val.

Antrasis daiktų gyvenimas: pratęsta garantija

Neberodo kompiuteris ar plačiaekranis televizorius, o brangi planšetė ar mobilusis telefonas nebeveikia? Garantija, yra pirmas žodis kurį tokiais atvejais prisimename. Labai dažnai bent keletą metų turintys tarnauti buitiniai prietaisai savo gyvenimą baigia kur kas anksčiau arba kaip tik tuo metu kai baigiasi jiems suteikta garantija. Net ir tokiais atvejais yra išeitis – pratęsta garantija, kuri leis nepatirti nuostolių dėl veikti nustojusios buitinės technikos.

Ar dviejų metų garantijos nepigiai kainavusiam techniniam pagalbininkui namuose pakanka? Patirtis rodo, jog anksčiau ar vėliau tenka belstis į taisyklos duris ir išsamiai pasakoti kas nutiko jūsų naudotam prietaisui, o vėliau su nerimu laukti koks bus meistro verdiktas. Šiuos nepatogumus puikia supratę verslininkai rado išeitį – pasiūlė pailginti garantiją dar keliems metams.
Pratęstos garantijos sistema pradėjo veikti JAV ir jos veiklos modelį sėkmingai pritaikė Europos šalys, kaip alternatyvą ne itin lanksčiai draudimo bendrovių nuostolių kompensavimo tvarkai. Lietuvoje tokią paslaugą 12 metus teikiančios bendrovės „Serviso kontraktų centras“ vadovas Aleksėjus Kvasnickis teigia, jog nustojusio veikti buitinio prietaiso remontas nekainuos tokią garantiją įsigijusiam jo savininkui. Specialistai pašalina visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus prekei sutvarkyti.
Jei buities prietaisas yra didelis, jo nereikės tampytis ir vežioti – tai atlieka aptarnaujantys serviso specialistai. „Meistras į namus atvyksta nemokamai ir televizorių ar kitą prietaisą po remonto grąžina klientui į namus. Televizoriaus savininkui nereikės ieškoti serviso, pakaks vieno skambučio mums.“, – apie paslaugos patogumą kalba vadovas.
Jei prekė yra nedidelė, operatorius nukreipia prietaiso savininką į artimiausią taisyklą. Taip taupomas kliento laikas ir, žinoma, pinigai. Pratęstos garantijos vartotojai aptarnaujami autorizuotuose servisuose, kur įranga remontuojama laikantis gamintojų reikalavimų ir naudojant tik originalias detales.
Pakeičia brangius komponentus
Dažnai nutinka taip, kad šiuolaikinio televizoriaus ar kompiuterio remonto kaina prilygsta jo vertei, nes keičiami ekranai, pagrindinės plokštės. Jie kainuoja tikrai ne pigiai, todėl neplanuotų didelių išlaidų galima išvengti. „Tarkime šiuolaikinio plokščiaekranio televizoriaus, kompiuterio ar išmaniųjų telefonų ekranai
Tiesa, pratęsto aptarnavimo planas nepadengia nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl neteisingo komponentų pajungimo, savavališko taisymo bei modifikavimo, prekės kritimo ar korpuso pažeidimų. Visgi išeitis yra ir tuo atveju kai daiktas sudūžta ar kitaip nukenčia – „Serviso kontraktų centras“ siūlo įsigyti specialų praplėsto garantinio aptarnavimo planą „Garantija Plius“. Jo taisyklės numato sugedusios prekės keitimą, jei ji sugedo dėl dūžių, vandens, ugnies, smėlio, purvo poveikio arba kito netyčinio poveikio.

Pakeičia nauju                                                                                                                                  Atsitinka ir taip, kad ilgus metus patikimai veikęs buities prietaisas užgęsta amžiams. Anot A.Kvasnickio, įsigijus pratęstą garantiją su keitimo planu net ir tuo atveju kai daiktas yra nepataisomai sugedęs klientui bus pasiūlytas tokios pat vertės naujas jo analogas. „Jei meistras paskelbia nemalonią žinią, jog skalbyklė ar kompiuteris sugedo galutinai ir nepataisomai, šiuos daiktus pakeičiame visiškai naujais. Tokiu atveju galioja taip vadinamoji 24 valandų keitimo taisyklė, kuri reiškia, jog per šį laikotarpį galėsite nemokamai atsiimti iš buitinės technikos parduotuvės visiškai naują daiktą“, – sako A. Kvasnickis.
Klientas informuoja „Serviso kontraktų centrą“ kokį prietaisą išsirinko ir kokiame prekybos centre, o bendrovės specialistai nusiunčia patvirtinimą, kad prekybininkai išduotų norimą prekę.
Pratęsto garantinio serviso sertifikatai paprastai siūlomi įsigyjant naują prietaisą buitinės technikos parduotuvėse ir kainuoja tikrai nedaug – nuo 4-7 proc. prekės vertės. Daikto garantiją galima pratęsti nuo vienerių iki penkerių metų. „Šį sertifikatą galima įsigyti pildant pirkimo ir gamintojo garantijos dokumentus. Yra galimybė jį įsigyti jau naudojant anksčiau pirktą daiktą“, – paaiškina A. Kvasnickis.
Jis teigia, jog artimiausiu metu bus galimybė pirkti šią paslaugą ir „Perlo“ loterijos bilietų terminaluose. „Su partneriais sutarėme, jog panaudosime terminalus, kuriuose bus patogu įsigyti pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatą“, – teigia „Serviso kontraktų centro“ vadovas.
Paslaugą ketinama siūlyti virš 2000 terminalų. Tai daroma siekiant privilioti klientų, kuriems nebuvo pasiūlyta pratęsti garantiją perkant buitinę techniką arba tiems, kurie neturėjo galimybės tai padaryti prekės pirkimo metu.

Sparčiai populiarėja
Norinčiųjų įsigyti pratęstos garantijos sertifikatus mūsų šalyje daugėja. „Serviso kontraktų centras“ 2004 m. tokių sertifikatų išdavė už 72 tūkst. lt, o 2014 m. jau už 8,7 mln. lt. „Kiekvienas žmogus siekia apsaugoti savo turtą ir nori neprarasti galimybės juo naudotis. Ši paslauga patogi tuo, kad išvengiama ilgų serviso paieškų, logistikos rūpesčių, laukimo. Tokiems prietaisams taisyklose teikiama pirmenybė atliekant remontą, o keitimo į naują galimybė išsprendžią problemą dar greičiau“, – A.Kvasnickis.
Be to pratęstos garantijos planus galima perduoti kitam prekės savininkui, jei daiktą pardavėte. Tuo atveju sutartis su turi būti perrašyta, informuojant apie tai „Serviso kontraktų centrą“.
Greitai populiarėja „Serviso kontraktų centro“ siūlomas „Multi planas“, kuris leidžia gerokai sutaupyti perkant dvi ar daugiau prekių buitinės technikos parduotuvėje.
Įsigyjant brangią virtuvės techniką, vaizdo ar audio aparatūrą, šimtus, o gal ir tūkstančius eurų kainuojančią IT įrangą, šis sprendimas yra bene patogiausias. Intensyviame ir technologijomis pagrįstame šiuolaikinio žmogaus gyvenime, net ir mažiausi gedimai gadina nuotaiką ir trikdo darbą bei kasdienę veiklą. Antrasis prietaiso gyvenimas tampa būtinybe.
Gytautas Balys „Verslo žinios“