D.U.K - Dažniausiai užduodami klausimai
1. Kaip įsigyti Pratęstą garantiją?
Paslaugą galite įsigyti daugelyje Lietuvos miestų, kuriuose yra mūsų partnerių parduotuvės, taip pat elektroninėse parduotuvėse. Partnerių parduotuvių sąrašą rasite skiltyje „Kur įsigyti“.
Taip pat paslaugą galite įsigyti:
- nemokamu telefonu 8-700-55566, darbo dienomis, darbo valandomis;
- paštu: [email protected];
- savitarnoje: http://lt.garantija.lt/savitarna.
2. Kodėl verta įsigyti Pratęstą garantiją?
Jei pirkinys sugestų pasibaigus gamintojo garantijos galiojimui, pasirinktas Pratęstos garantijos planas jums padengs atsarginių dalių bei remonto darbų kaštus ir suteiks šias paslaugas nemokamai:
- atsarginių dalių keitimas;
- prekės remontas;
- prekės (>10 kg) transportavimas ar meistro atvykimas;
- pakaitinė technika remonto laikotarpiu (Viniaus raj. gyventojams)
- prekės registravimas ir konsultavimas telefonu bei internetu.
3. Kokiems pirkiniams taikoma Pratęsta garantija?
Pratęstos garantijos paslauga suteikiama visiems, didesnės nei 28 € vertės, buitinės technikos bei elektronikos prietaisams, pavyzdžiui: skalbyklėms, viryklėms, indaplovėms, šaldytuvams bei kitai buitinei technikai, taip pat garso ir vaizdo aparatūrai, visiems kompiuteriams ir kompiuterinei įrangai, žaidimų konsolėms, fototechnikai, mobiliesiems telefonams, GPS įrenginiams, sodo technikai ir pan.
4. Kada netaikomos Pratęstos garantijos paslaugos?
Pratęstos garantijos planas nepadengia nuostolių bei nešalina gedimų nemokamai, jei:
- neatitinka prietaiso serijos numeris arba jo nėra;
- komponentai neteisingai sujungti;
- prietaisas savavališkai taisytas ar modifikuotas;
- prietaisui buvo naudojama netinkama elektros srovė;
- prietaisas buvo numestas;
- prietaiso korpusas yra pažeistas;
- prietaisas netinkamai naudotas.
5. Kuo skiriasi „Extra planas“ nuo „Įprasto plano“?
„Extra planas“ aktualus tiems vartotojams, kurie nespėjo įsigyti „Įprasto plano“ per 30 dienų po pirkimo, bet norėtų tai padaryti vėliau. Būtent „Extra plano“ sąlygos suteikia galimybę pasirūpinti pratęsta garantija per 1-21 mėn. po pirkinio įsigijimo.
1. Kaip įsigyti Pirkinių draudimą?
Paslaugą galite įsigyti tik kartu su pirkiniu mūsų partnerių parduotuvėse, taip pat jų elektroninėse parduotuvėse. Partnerių parduotuvių sąrašą rasite skiltyje „Kur įsigyti“.
2. Kokius gedimus padengia Pirkinių draudimas?
Vidinius prietaiso gedimus padengia gamintojo garantija. O Pirkinių draudimas padengia netyčinius įrenginio sugadinimo ar sunaikinimo atvejus, nenumatytus gamintojo garantijoje: dūžis, ugnies ar vandens poveikis, vagystė su apiplėšimu/įsilaužimu ir pan.
3. Kiek draudiminių įvykių padengia Pirkinių draudimas?
Pirkinių draudimo skaičius yra ribojamas dviem draudžiamaisiais įvykiais per visą draudimo sutarties terminą.
4. Kokias paslaugas suteikia Pirkinių draudimas?
Pirkinių draudimas apima šias paslaugas:
- nemokamas atsarginių dalių keitimas;
- nemokamas prekės remontas;
- draudimo išmoka;
- prekės (>10 kg) transportavimas ar meistro atvykimas;
- prekės registravimas ir nemokamas konsultavimas telefonu bei internetu.
5. Kada žala nėra atlyginama?
- Jeigu pirkinys buvo pamestas ar paliktas;
- Jeigu pirkinys buvo prarastas dėl kišenvagystės arba atviros vagystės;
- Jeigu pirkinys buvo pažeistas transportuojant;
- Jeigu pirkinys buvo remontuotas savavališkai;
- Jeigu pirkinys buvo naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų;
- Dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos;
- Kiti Taisyklėse (nuoroda į pdf) aprašyti atvejai.
1. Kur kreiptis, įvykus gedimui?
Sugedus prietaisui, užregistruokite gedimą “Serviso Kontraktų Centre” (SKC) Jums patogiu būdu:
- nemokamu telefonu 8-700-55566, darbo dienomis, darbo valandomis;
- paštu: [email protected];
- savitarnoje: https://lt.garantija.lt/request/register.
Registruojant gedimą, prašome nurodyti Pratęstos garantijos Sertifikato numerį, pirkinio pavadinimą, gamintoją, modelio numerį, serijos numerį, pateikti dokumentą, patvirtinantį pirkinio ir šio Sertifikato įsigijimą bei apmokėjimą.
2. Ką daryti, įvykus draudiminiam atvejui?
- Registruoti žalą Draudimo liudijime nurodytais kontaktais.
- Sulaukti „Serviso Kontraktų Centras“ informacijos apie sprendimą dėl prietaiso taisymo/keitimo.
- Atsiimti sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu arba priimti, kai jis bus pristatytas į namus.
3. Kaip pristatyti prietaisą remontui? Ar pristatymas kainuoja?
Jei prietaisas yra nedidelis (iki 10 kg), „Serviso Kontraktų Centro“ operatorius nukreips Jus į artimiausią specializuotą taisyklą. Pirkinys į taisyklą turi būti pristatomas arba siunčiamas originalioje pakuotėje ar tinkamai supakuotas, kad transportuojant nebūtų sugadintas, priešingu atveju pirkinys nebus priimtas aptarnavimui. Siuntinys turi būti iš anksto apmokėtas bei apdraustas. Suremontuoto pirkinio grąžinimą klientui apmoka „Serviso Kontraktų Centras“.
Jeigu turite stambiagabaritinį prietaisą (>10 kg), jo remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba jis bus nemokamai gabenamas į dirbtuves.
4. Per kiek laiko sutaisomas ar pakeičiamas nauju sugedęs pirkinys?
Taisant sugedusius prietaisus, visada atsižvelgiama į kliento poreikius ir gedimai šalinami per įmanomą trumpiausią laiką. Nustatyta maksimali remonto trukmė – iki 25 dienų.
„Serviso Kontraktų Centro“ išduoti Pratęstos garantijos sertifikatai turi aptarnavimo pirmenybę partnerių remonto įmonėse.
5. Kokiais atvejais sugedęs įrenginys yra keičiamas į naują?
Sugedęs įrenginys pakeičiamas analogišku nauju arba panašius parametrus turinčiu prietaisu tuo atveju, jeigu po apžiūros prieinama išvada, jog įrenginys nepataisomas.
6. Per kiek laiko turi susisiekti servisas po gedimo registravimo?
Jums užregistravus gedimą, partnerių servisas privalo susisiekti per 5 d.d. ir suderinti prietaiso perdavimo laiką.
7. Ar Pratęstos garantijos sertifikato galiojimas nutrūksta, jei atliekamas prekės keitimas?
Taip, sertifikatas nebegalioja nuo to momento, kai prekė pakeičiama į naują.
8. Kiek laiko saugojamas suremontuotas prietaisas?
Suremontuotą prietaisą privaloma atsiimti per 60 kalendorinių dienų nuo pranešimo gavimo dienos. Neatsiėmus prietaiso per nurodytą terminą, jis utilizuojamas be jokios kompensacijos.
9. Kur taisomi sugedę pirkiniai?
Bendradarbiaujame tik su patikimais, gamintojų sertifikuotais serviso centrais visoje Lietuvoje. Daugiau nei 3.300 kvalifikuotų profesionalių meistrų užtikrina kokybišką ir operatyvų remontuojamų gaminių aptarnavimą.
1. Ar galima nutraukti Pratęstos garantijos Sutartį?
Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai Serviso Kontraktų Centrą, arba grąžindami sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos. Pratęstos garantijos sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties įsigijimo dienos.
2. Ar galima perleisti Pratęstos garantijos Sutartį kitam asmeniui?
Jūs galite perleisti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai Serviso Kontraktų Centrą.