Mieli klientai, suteikite progą mums tobulėti. Jūsų atsiliepimų, pastabų bei pasiūlymų lauksime el.paštu: [email protected] arba užpildytoje formoje žemiau.
Siųskite mums savo klausimus ir atsiliepimus
Keitimo planas plius suteikia Jums galimybę naudotis Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui, kurios metu sugedęs prietaisas bus ne remontuojamas, o keičiamas nauju (tokiu pačiu arba analogišku). Šis planas apima prekės gedimus dėl savaiminių elektros įtampos šuolių, prekės baterijos gedimus, pirkinio natūralius priedų nusidėvėjimus. Pirkinio priedo gedimo atveju keičiamas tik priedas (ne daugiau 3 kartų), bet ne pats įrenginys. Pratęsti garantinį aptarnavimą su Keitimo planu galima laikotarpiui nuo 1 iki 3 metų.
Sugedus prekei, gedimą registruoti galima nemokamu telefonu 8 700 55566, el. paštu [email protected] arba garantija.lt svetainėje pasirinkus “Registruoti gedimą”. Jei sugedęs prietaisas yra smulkus, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą prietaiso apžiūrai. O jeigu tai stambiagabaritinis prietaisas, jo apžiūra bus atliekama Jūsų namuose. Po apžiūros Jus informuos, kurioje parduotuvėje galima išsirinkti tokią pačią arba analogišką prekę ir už kokią kainą.
Keitimo planą galite įsigyti ne tik pirkimo metu, bet ir per 30 dienų po pirkimo:
Keitimo plano kaina kinta priklausomai nuo pasirinkto laikotarpio ir prekės vertės. Konkreti plano kaina paskaičiuojama pirkinio įsigyjimo metu arba po pirkinio įsigyjimo kreipiantis telefonu 8-700-55566, el.p. [email protected] ar svetainėje garantija.lt pasirinkus “Įsigyti pratęstą garantiją”.
Naudinga žinoti:
Lizingu įsigytoms prekėms sertifikato kaina išskaidoma ir pridedama prie lizingo mėnesinės įmokos.
Suteikiama galimybė perleisti Pratęstos garantijos planą kitam asmeniui
Extra planas suteikia Jums galimybę naudotis tomis pačiomis nemokamomis remonto paslaugomis kaip ir turintiems Įprastą planą. Tačiau šis planas skirtas norintiems įsigyti paslaugą praėjus 1 mėn. nuo prekės pirkimo, bet ne vėliau nei 3 mėn. iki gamintojo garantijos pabaigos (per 21 mėn. nuo prekės įsigijimo). Pratęsti garantinį aptarnavimą su Extra planu galima laikotarpiui nuo 1 iki 3 metų.
Extra planas suteikia Jums šias nemokamas paslaugas:
Sugedus prekei, gedimą registruoti galima nemokamu telefonu 8 700 55566, el. paštu [email protected] arba garantija.lt svetainėje pasirinkus “Registruoti gedimą”. Jei sugedęs prietaisas yra smulkus, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jeigu tai stambiagabaritinis prietaisas, jo remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba jis bus nemokamai gabenamas į remonto dirbtuves.
Extra planą galite įsigyti praėjus > 30 dienų po pirkimo:
Extra plano kaina kinta priklausomai nuo pasirinkto laikotarpio ir prekės vertės. Konkreti plano kaina paskaičiuojama kreipiantis telefonu 8-700-55566, el.p. [email protected] ar svetainėje garantija.lt pasirinkus “Įsigyti pratęstą garantiją”.
Naudinga žinoti:
Lizingu įsigytoms prekėms sertifikato kaina išskaidoma ir pridedama prie lizingo mėnesinės įmokos.
Suteikiama galimybė perleisti Pratęstos garantijos planą kitam asmeniui.
Įprastas pratęsto garantinio aptarnavimo planas suteikia Jums galimybę naudotis nemokamo remonto paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui, ir atlieka šias nemokamas paslaugas:
Pratęsti garantinį aptarnavimą su Įprastu planu galima laikotarpiui nuo 1 iki 5 metų.
Sugedus prekei, gedimą registruoti galima nemokamu telefonu 8 700 55566, el. paštu [email protected] arba garantija.lt svetainėje pasirinkus “Registruoti gedimą”. Jei sugedęs prietaisas yra smulkus, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą. O jeigu tai stambiagabaritinis prietaisas, jo remontas bus atliekamas Jūsų namuose arba jis bus nemokamai gabenamas į remonto dirbtuves.
Įprastą planą galite įsigyti ne tik pirkimo metu, bet ir per 30 dienų po pirkimo:
Įprasto plano kaina kinta priklausomai nuo pasirinkto laikotarpio ir prekės vertės. Konkreti plano kaina paskaičiuojama pirkinio įsigyjimo metu arba po pirkinio įsigyjimo kreipiantis telefonu 8-700-55566, el.p. [email protected] ar svetainėje garantija.lt pasirinkus “Įsigyti pratęstą garantiją”.
Naudinga žinoti:
Lizingu įsigytoms prekėms sertifikato kaina išskaidoma ir pridedama prie lizingo mėnesinės įmokos.
Suteikiama galimybė perleisti Pratęstos garantijos planą kitam asmeniui.
Keitimo planas suteikia Jums galimybę naudotis Pratęstos garantijos paslauga, pasibaigus gamintojo garantijos terminui, kurios metu sugedęs prietaisas bus ne remontuojamas, o keičiamas nauju (tokiu pačiu arba analogišku). Pratęsti garantinį aptarnavimą su Keitimo planu galima laikotarpiui nuo 1 iki 5 metų.
Sugedus prekei, gedimą registruoti galima nemokamu telefonu 8 700 55566, el. paštu [email protected] arba garantija.lt svetainėje pasirinkus “Registruoti gedimą”. Jei sugedęs prietaisas yra smulkus, operatorius nukreips Jus į artimiausią taisyklą prietaiso apžiūrai. O jeigu tai stambiagabaritinis prietaisas, jo apžiūra bus atliekama Jūsų namuose. Po apžiūros Jus informuos, kurioje parduotuvėje galima išsirinkti tokią pačią arba analogišką prekę ir už kokią kainą.
Keitimo planą galite įsigyti ne tik pirkimo metu, bet ir per 30 dienų po pirkimo:
Keitimo plano kaina kinta priklausomai nuo pasirinkto laikotarpio ir prekės vertės. Konkreti plano kaina paskaičiuojama pirkinio įsigyjimo metu arba po pirkinio įsigyjimo kreipiantis telefonu 8-700-55566, el.p. [email protected] ar svetainėje garantija.lt pasirinkus “Įsigyti pratęstą garantiją”.
Naudinga žinoti:
Lizingu įsigytoms prekėms sertifikato kaina išskaidoma ir pridedama prie lizingo mėnesinės įmokos.
Suteikiama galimybė perleisti Pratęstos garantijos planą kitam asmeniui
Pirkinio draudimas – tai draudimo apsauga pirkiniams nuo netyčinio sugadinimo ar sunaikinimo (drėgmės, dūžio, ugnies poveikio) bei vagystės (su įsilaužimu / apiplėšimu), kurie gamintojo garantijoje nenumatyti. Paslaugų draudikas – ADB „Gjensidige“.
Draudimas atlygina žalą, įvykus aukščiau išvardintiems draudiminiams atvejams 1 arba 2 metų laikotarpiu nuo apsaugos įsigijimo momento. Kartu su gamintojo suteikta garantija nuo savaiminių vidinių prietaiso gedimų turėsite 100 % pirkinio apsaugą.
Pirkinių draudimas apima šias paslaugas:
* Pirkinio remonto ar keitimo į naują atveju, klientas turi apmokėti Draudimo apsaugos patvirtinime nurodytą besąlyginės išskaitos sumą – 20% nuo remonto vertės arba naujos prekės vertės (bet ne mažiau 30€).
! Pirkinio draudimą galima įsigyti tik prietaiso įsigyjimo metu.
Dokumentai:
Įsigyti šį planą galite perkant pratęstos garantijos paslaugas dvejoms prekėms ir daugiau. Tai leis Jums sutaupyti, nes šio plano kaina yra mažesnė, negu įprasto plano.