Serviso kontraktų centras

Klientų aptarnavimas
8 700 555 66

I-IV 8:30-17:30 val.
    V 8:30-16:30 val.

Dūžtantys ir skęstantys daiktai gali sugrįžti

Naujausias išmanusis telefonas paskendo paplūdimio smėlyje ir jį nuplovė lemtingoji jūros banga? Planšetinis kompiuteris ir fotoaparatas sudužo atostogų kelionėje po jūsų vaikų šėlionių? Jokia įprasta gamintojo garantija tokių nuostolių nekompensuos. Nebent pirkdami buitinę techniką įsigysite praplėsto garantinio aptarnavimo planą, kuris užtikrina sugedusios prekės keitimą, jei ji nukentėjo dėl dūžių, vandens, ugnies, smėlio, purvo poveikio arba kito netyčinio faktoriaus.

Mintis, jog daug keliaujantys ar atostogaujantys žmonės gali nepatirti nuostolių dėl netyčia išsprūdusio iš rankų brangaus elektronikos prietaiso ar kompiuterio kilo bendrovei „Serviso kontraktų centras“. „Paslauga sparčiai populiarėja. Šiuo metu mūsų siūlomą praplėsto garantinio aptarnavimo planą „Garantija Plius“ galima įsigyti 185 prekybos vietose ir 69 elektroninėse parduotuvėse. Sumokėję apie 12 proc. daikto vertės, tokio turto savininkai gali drąsiai tikėtis visus metus atgauti naują daiktą, jei jam kas nors nutiktų“, – teigia UAB „Serviso kontraktų centras“ vadovas Aleksėjus Kvasnickis.

Vartotojas nieko nepraranda
Vadovas tikina, jog paprastai kiekvienas žmogus sąmoningai prižiūri brangią IT įrangą ir saugo ją nuo drėgmės ar gamtos stichijų. Tačiau vasaros metu leidžiamasi į žygius baidarėmis, miškais, daugiau praleidžiama laiko prie ežerų ar jūros, keliaujama. Smūgių į žemę ir vandens išmanieji elektroniniai pagalbininkai paprastai neatlaiko. „Į mūsų įmonės aptarnavimo konsultantus dažnai kreipiamasi ir dėl smėlio poveikio, ypač naujiems fotoaparatams, kurių mechaninės dalys neatlaiko kopų ir paplūdimio romantikos“, – atskleidžia dažnus gedimus bendrovės direktorius.
Tokios technikos pirkėjams apsisaugoti nuo nuotaiką gadinančių nelaimių padeda autorizuotų servisų specialistai. Įmonės inžinieriai, turintys atstovaujamų prekės ženklų ir gamintojų produkcijos aptarnavimui keliamus kvalifikacinius įgūdžius bei sertifikatus, kruopščiai įvertina pažeidimus, suremontuoja prietaisą. Tuo atveju jeigu prekė nėra remontuojama, UAB „Serviso kontraktų centras“ konsultantai pasiūlys pakeisti prekę į naują vos per 24 val., bet kuriame Lietuvos mieste. Tai itin patogu atostogų metu. Šiuo metu tik Lietuvoje teikiamą paslaugą bendrovė ateityje planuoja išplėsti į visas tris Baltijos valstybes.

Saugo iki dviejų metų
Netikėto populiarumo sulaukusi paslauga, pasak verslininko, yra aiški ir veikia be daugybės kitų sąlygų. „Labai aiškiai įvardiname savo klientams kokiu atveju sugadinta prekė bus suremontuota arba pakeista į naują tokią pačią arba analogišką, ir tai atliekame operatyviai, nes turime daugybę partnerių – buitinės ir IT technikos pardavėjų Lietuvoje. Bet kokį mūsų šalyje įsigytą prietaisą ar telefoną galime pakeisti nauju“, – pažymi A. Kvasnickis.
Šios paslaugos pirkėjams siūlomos ir ilgesnio praplėsto garantinio aptarnavimo galimybės – iki 2 metų. „Tokiu atveju 19 proc. daikto vertės sumokėjęs daikto savininkas gali nieko nebijodamas juo naudotis porą metų. Retai kada mobilusis telefonas, ar planšetinis kompiuteris per tokį laikotarpį išlieka sveikas, ypač, jei namie yra vaikų“, – visiems mums gerai žinomą patirtį primena A. Kvasnickis.
Anot jo, įsigyti šią paslaugą bus galimybė ir „Perlo“ loterijos bilietų terminaluose. Paslaugą ketinama siūlyti virš 2000 terminalų.

Gytautas Balys „Verslo žinios“